V nakupovalni košarici nimate nobenega izdelka.
Otroci po petem letu so že razvili zelo dober občutek za odgovornost, tako do igrač kot tudi do drugih stvari. Imajo izjemen občutek za barve, vedno več se ukvarjajo z logičnimi ugankami in urijo njihove možgančke na vse možne načine. S pravo izbiro igrač otroku zagotovimo igro in zabavo, nezavedno pa mu omogočimo, da se veliko nauči.
Otroku v tem starostnem obdobju pokažemo čim več igrač za spodbujanje reševanja različnih problemov. To storimo preko družabnih iger kot je šah, štiri v vrsto ali spretnostnih iger s kroglicami in mikado paličicami. Tako bo otrok na zabaven način iskal možne rešitve na dane situacije, ne da bi sploh vedel, da se bo s tem veliko naučil. Gradnja modelov iz najrazličnejših kock bo v otroku prebudila gradbenika in arhitekta. Načrtovanje hiš, stolpičev ali vozil bo od otroka zahtevalo kar nekaj potrpežljivosti. S tem pa bo krepil tudi koncentracijo in vztrajnost.
Tako deklice kot tudi fantje imajo v vseh starostnih obdobjih radi puzzle in druge sestavljanke. Velike kose puzzel zdaj zamenjajo manjši in bolj drobni deli, sestav naj bo kompleksnejši, motivi pa še vedno otroško obarvani, saj bo veselje ob koncu dela toliko bolj poplačano. Izberemo lahko tudi sestavljanke, ki predstavljajo 3D izziv. Takšne sestavljanke krepijo prostorsko predstavnost, pravi izziv pa so tudi za odrasle. Skupaj z otrokom priredite tekmovanje, kdo bo prej sestavil kocko, piramido ali katero drugo obliko. Tako boste skupaj preživeli nekaj zelo koristnh minutk in zabava je zagotovljena.
Starejši otroci pa že imajo tudi občutek za čas in se hitro naučijo prepoznati koliko je ura. Preko igre z različnimi didaktičnimi pripomočki, pa lahko otroku še hitreje predstavimo čas in uro. Z učenjem pričnemo, ko otrok dobro pozna števila.