V nakupovalni košarici nimate nobenega izdelka.
Vračilo artiklov
Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
- Ko vračate artikle prodajalcu (Vlakec.si) priložite kopijo računa.
- Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je: Vlakec.si, Šaleška cesta 2a, 3320 Velenje.
- Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno Vlakec.si) embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
- Sredstva, ki jih imate na vlakec.si računu, lahko porabite zgolj v celoti v enkratnem znesku.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na Vlakec.si račun.
Vračilo artikla za pravne osebe
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 064 140 617 ali nam pišete na info@vlakec.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenija. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenija poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenija komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenija bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.